hörselskadad

Då var bröllop avklarat, så fantastiskt fina var dom och jag grät som ett barn flera gånger under dagen:P
Underbart trevlig dag som jag är glad att jag fick vara med och dela med dem.
Skadade nog hörseln på resten av gästerna  då jag hade skrivit en låt till brudparet som jag sjöng :P
 
Nu är det bara ett par dagar tills vi åker tillbaka till turkey ska bli skönt med lite värme igen faktiskt:)
 
planering av packning igen då denna gången är man ju borta betydligt längre.
fick ju även veta att huset vi bott i ska besökas utav dess tyska ägare så vi får fixa ett annat boende IGEN suck suck suck suck får hoppas vi får stanna på nästa ställe........
 
kramar från oss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!