Söker lägenhet, inte lätt !

bloglovin
Glöm inte följa oss via bloglovin så ni inte missar något! :)

Godmorgon FREDAG! Så himla härligt att det äntligen är fredag igen. Jobbar ett pass idag 15.00 till 20.00 och efter det ska jag möta upp min kära barndomsvän Jennie och umgås med henne! Imorgon blir det vara hemma och umgås med min syster hela dagen/kvällen för på söndag morgon tar hon flyget tillbaka till Australien.
/ Louise

Både i förrgår och igår satt vi hela dagen och försökte hitta lägenhet. Vi trodde redan vi hade hittat en men det visade sig att vi behövde betala 6 månaders hyra och depositionen innan vi flyttade in och vilken Student har råd med det?! Så fick bli att leta vidare. Kanske någon av er vet hur man kan få tag i en lägenhet i Side ?

( Mejla till [email protected] eller skriv en kommentar i det här inlägget om ni vet något :) )



Kortet tog vi när vi var på shoppingrunda i Manavgat:)


Postat av: Anonym
URL: http://vannichi.blogg.se/ 2012-01-28 / 14:10:09

Var gärna med i dagens blogg i min blogg, och vinnaren kommer synas för mina 400+ läsare!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!