ordnat en massa

ja idag blev det en hel del fixat han med att både åka och prata med väglednngscentrum i jönköping, ringa CSN och lite tittande på klänningar till bröllop:P  min fina fina Tessan ska gifta sig i sommar så tittade lite på bröllopsklänningar (finns ju en hel del att välja på men til slut hade vi nog BARA 7 alternativ kvar;P Hittade en klänning till mig med som jag kan ha på bröllopet. Får ju flyga hem en  sväng för det här vill jag ju inte missa:) Har ju faktiskt skrivit en låt till dom med som en del av deras preent som jag ska spela och sjunga  för dem på efterfesten sen (med min gitarr) :) hoppas dom tycker om den:P Ha en bra vecka /Marie



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!