Visum

Jaha idag har vi ytterligare fixat och tagit reda på en hel del saker bland annat hur man skaffat visum och det verkar inte vara några problem alls som tur är. :) 

Nu sitter vi här med varsin dator haha imorgon börjar jag jobba 6 på morgonen härligt ;)





/ Louise
Postat av: Monica
2012-02-02 / 19:02:05

Hej igen!

Mitt absolut bästa tips jag kan ge er är att låta era pojkvänner hitta lägenhet att hyra! Som utlänningar kommer ni få betala väldigt mycket mer än de pris era turkiska pojkvänner får! Nu vet jag inte riktigt vad ni tänkt er att det får kosta, om det ska vara möblerat eller ej? Vill ni själva hitta något kan www.hurriyetemlak.com vara något, finns möblerade/omöblerade lägenheter där. För några år sedan hyrde vi från Kayahomes här i Side, tror redas hemsida är www.kayahomes.com De säljer mest lägenheter men vi mailade helt enkelt och frågade vad de hade till uthyrning. Minns att vi då hyrde en lägenhet i Green apart. Helt okej lägenhet och rätt bra pris. Annars kanske holidaylettings.co.uk kan vara något? Om ni säger hur stort ni vill ha och ungefär vad ni kan tänka er att betala i månaden så kan jag be min man fråga runt lite om ni vill? Mvh, Monica


Postat av: sandra
URL: http://sandroou.blogg.se/ 2012-02-02 / 19:30:35

sv: ja gör det, det är as mysigt :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!