Turkiet och hårfärg

Är hemma och har semester då jobbet ville att jag skulle ta ut semester innan jag flyttar till turkiet. Klockan i mitt sovrum visar strax efter 18,00


Och nu sitter jag och funderar på om jag ska ordna tillbaka mitt ljusa hår innan jag åker, något jag tänkt på ett tag eftersom att mitt hår drar år sig solljus som huden drar åt sig hudlotion:/ är ganska ljus i vanliga fall men tycker om min hårfärg jag har nu men blir svårt att hålla kvar denna färgen eftersom solen lär ju skina väldigt starkt under de 6 månaderna jag är där (om vi inte blir där ännu längre).

blond eller mörk behöver nog hjälp med att bestämma det här tror jag :P
/Marie



I sommras


och nu


Postat av: Mathilda
URL: http://photoandi.blogg.se/ 2012-02-01 / 18:26:23

Skulle chansa på ljusare då det är enklare att underhålla.



Sv: Tackar! Ja hon har sjukt härlig stil.

Och åter igen, tack!


Postat av: Louise
URL: http://louiseda.blogg.se/ 2012-02-02 / 11:53:41

Sv: Åh, tack så mycket! :)



tror att det är första gången jag var i Grekland då! kan ha varit där också när jag var riktigt liten också..



Men ön Thassos kan jag rekommendera om man vill ha ett lugnt stället, med inte så mycket turister! :)



Annars ska Kos vara väldigt bra har jag hört från många vänner! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!