Ger mig inte

Finns få saker här i livet som man inte ska ge sig på, det är de saker man tror på. Om något känns rätt och värt att satsa på så ska man absolut göra det, då har man inget att ångra sedan. Sen om det är misstag eller inte det återstår att se. Skönt att äntligen hittat vad jag vill göra, detta inbär ju en del förändring utav yrke men det ska bli roligt att få sätta igång. Känns som jag hittat en del utav mig själv och bitarna faller på plats. dagarna räknas nu mer än någonsin då jag är otroligt taggad på att sätta igång. hoppas ni får en riktigt bra helg:) /Marie


Postat av: Anna
2012-02-11 / 16:55:31

Dålig uppdatering tjejer haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!