borde sova

Ja borde nog sova ska till polisen imorgon visum saker som skall fixas, ändå probelmet är att jag är inte det minsta trött. Ska nog lägga mig och läsa min bok som jag blivit helt besatt utav så fort jag tar upp den och börjar läsa kan jag knappt lägga ifrån mig den Camilla Läckberg (Fyrvaktaren) en bok jag definitivt kan rekommendera till er som tycker om att läsa. Måste dock läsa den en aning långsammare än jag tidigare gjort då jag inte vill läsa ut den har inga böcker kvar att läsa efter denna så vad ska jag då göra :/ alltid härligt att läsa när man är på stranden eller dricker en kopp kaffe. Nästa steg är väll att leta efter lite Engelsk Litteratur kan bli lite problematiskt då de ända bra böcker jag hittat är på Tyska uuhhaa får väll se om jag hittar nåt så småningom.

Kramar från Turkiet/ M
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!