Visingsö bland annat

Var på Visingsö idag med jobbet och åkte remmalag. Hade beställt sol och det fick vi ju:) riktigt härligt väder. Var ett tag sedan jag körde remmalaget 6 år sedan (japp det har jag faktiskt gjort :P) var roligt att se träffa dom igen.

Imorgon så bär det av till Ullared för mig och Louise inte före 12 då jag har läkarbesök på morgonen och hon jobb men kul ändå:) Nu så är det inte långt kvar 21 dagar kvar sedan bär det av. Har fått lägenhet där nu med för det härliga priset 2000 i månaden lite skillnad på mina 5800 i Sverige.

kvar att ordna, ja den listan är nog rätt lång ska sättta mig att skriva min packningslista nu hade jag tänkt så får vi se hur lång den blir :P väskan får ju ändå inte väga mer än 20 kilo så bara det viktigaste får åka med, uuuhhh hur ska man kunna välja, ja det får bli magkänslan som får avgöra.



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!