Hur Börjar man?

Skulle skriva ettt brev till min chefs chef hur börjar men ett sådant brev? satt och funderade en stund på än det ena än det andra

haha slutade med ett Hej. Ja det blir nog bra får vi hoppas han godkänner min fina förfrågan om att få ta ut min resterande semester i pengar vill ju inte börja med att ta ut semester när jag börjar jobba igen vilket jag skulle bli tvungen att göra eftersom året nästan är slut vid det laget.

Var hemma hos Mamma igår och drack kaffe och skulle hjälpa henne med en annons, detta resulterade i  att jag skrattade så jag grät, Mamma kan vara riktigt rolig hon :)

Hoppas alla får en bra vecka/Marie


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!